Cu urgenta, dar fara graba. – partea a V-a

First Embrace

„Noi o sa traim o mie de ani. Si nu se poate alfel decat impreuna!”

M-a incatusat cu privirea si mi-a frant coastele si bratele intr-o imbratisare parca venita din alta lume. Sincera si brutala. Completa, dureroasa. Suflarea ei era atat de fierbinte si de puternica incat imi facea pieptul sa tresara. Ramanem asa stingher contopite intr-o acceptare voita. Imi cuprinde obrajii cu palmele si impreuna intram in casa. Intr-un moment de prostie pura incep a ma prezenta spunand ca numele meu este Mi…dar mi-o taie repede spunandu-mi ca ma stie. Si-mi zambeste. E frumoasa foc. Dulce si parca familiara. Sau cel putin asa-mi doresc sa cred.

Macar am dat peste mama lui. Sigur primesc indrumare sau o finalizare a acestei cautari. Grabita intreb de el, el cel mult dorit si cautat. Imi mangaie parul si imi cere sa ma asez langa ea, sa-mi povesteasca. Sa-mi povesteasca despre Mihai. Un zambet amar ii descriu ochii in timp ce-mi intinde o fotografie. In fata mea se iveste un chip de barbat incadrat de carlionti negri, bogati. Iar ochi mai mari si mai verzi nu am vazut niciodata. Si impasibili. Frumusetea ii este evidenta dar raceala lui ma infioara. Geaca de piele ce ii incadreaza baza gatului si ii cade perfect pe umeri ii subliniaza si mai mult postura neinduplecata. Ma vede contrariata si incepe sa-mi vorbeasca. Cu urgenta, dar fara graba.

Aflu ca are 26 de ani si ma iubeste. Cica pentru totdeauna. Era impulsiv si egoist. Traia doar pentru a muri intr-o zi, dar pana atunci dorea sa traiasca la limita. Sau sa o depaseasca. Adora viteza si riscul. Era nepasator, ciopartind cu asprime sentimentele celor care indrazneau sa-si faca loc in sufletul lui. Dar parca a spus ca ma iubeste…cum vine asta?

Sunt pierduta si am impresia ca imi vorbeste intr-o limba necunoscuta mie. Nu asa mi-l imaginasem. Personajul creat de mine era bland si tandru. Imi oferea siguranta si stabilitate. Era prietenul meu cel mai bun, care imi testa limitele doar pentru a ma ajuta sa ma descopar. Era iubitul meu ce seara de seara imi musca pistruiul din coltul gurii iar in fiecare dimineata imi mangaia cu drag vergetura de pe sold. Era cel care ma trantea furios in pat pentru a se urca peste mine si a ma gadila mai apoi. Cine esti pana la urma? Si de ce te-am vrut? De ce acum ma tem de tine? De ce mi-e frica? De ce simt ca ma pierd?

O avalansa de intrebari disperate dupa raspunsuri se napustesc asupra ei. Intrebari in spatele carora se ascunde curiozitate si neliniste. Intrebari sub care imi ascund gandurile sumbre ce incep sa contureze o realitate trista, abuziva. Plina de manipulare si dependenta. Dar totusi randurile citite in scrisoarea pastrata erau apasate. Si pline de trairi adevarate. Cum sa mi-l descrie astfel? El nu este asa…nu poate sa fie astfel. Trebuie sa existe ceva mai mult, ceva al nostru. Ceva bun in tot acest scenariu ce incepe a lua forma unui dezastru sentimental.

Imi arata cateva poze cu noi. Sunt mica in bratele lui si pe fata am un zambet radiant, chiar daca buzele nu-mi zambesc. Ma tine cu drag langa el si-mi saruta tampla. Capetele noastre sunt doua aglomeratii de bucle ce fac dragoste in vazul tuturor. Privirea ii este graitoare si-mi urla iubire. Palma lui imi cuprinde cu grija talia, iar degetul mic imi saruta usor pielea descoperita de tricou. Eram doar noi si un cort, inconjurati de natura. In jurul nostru domnea o stare de liniste si complicitate. Vizibil emotionata de reactia mea bajbaie ingandurata prin laptop cautand o filmare scurta. Pentru prima data ii ascult vocea. Grava si patrunzatoare. Ar putea sparge orice bariera din lume si ar descatusa orice lacat ferecat cu intensitatea ce o pune in cuvintele ce-i ies din gura carnoasa. Se plimba prin casa si rostea soptit litera dupa litera. Silaba dupa silaba. Cuvinte, propozitii. Fraze. Si ochii…ochii ii scanteiau de viata si fericire. Entuziasmat incepe sa fredoneze un cantec lejer, iar eu adormita incep sa-i raspund prin rasete si chicoteli venite din pat, de sub plapuma. Se tranteste langa mine, imi da un sarut nemarginit apoi isi afunda nasul in parul meu. Radem amandoi apoi continuam cantecul inceput de el. Cantam fals si ritmul ne lipseste. Dar eram cu gurile pana la urechi. Eram o echipa formata din doua persoane, eram un club exclusivist unde singurii membri eram doar noi doi. Aveam o lume a noastra creata de astfel de momente. Imi promisese o vesnicie alaturi de el. Si totusi acum unde este?

Ma lamureste doamna ma-sa si imi cade lumea in cap. Cum naiba s-a putut intampla asta? De ce mie? Cum a putut sa-mi faca asa ceva? Simt cum disperarea si furia pun stapanire pe mine, cum aerul refuza sa-mi mai intre in plamani si cum inima imi bubuie de draci si neputinta. Macar picioarele m-au mai tinut. Si au luat-o la goana.

2 gânduri despre “Cu urgenta, dar fara graba. – partea a V-a

Lasă un răspuns

